۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

تبدیل یک برنامه صبحگاهی به عصرگاهی در شبکه چهار

تبدیل یک برنامه صبحگاهی به عصرگاهی در شبکه چهار

برنامه جدید «طلوع دانش» با موضوعات متنوع علمی هر روز ساعت ۱۶:۱۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «طلوع دانش» سری جدید برنامه صبحگاهی «طلوع» است که با تهیه‌کنندگی کیوان بخشی روی آنتن می‌رود.

بخشی از تغییر ساعت پخش این برنامه خبر داد و بیان کرد: برنامه «طلوع» پیش از این هر روز ساعت ۷:۳۰ پخش می‌شد، اما با توجه به تغییرات در جدول پخش شبکه، محتوا و فرم برنامه، این برنامه از این پس عصرها ساعت ۱۶:۱۰، نشستی علمی با مسئولان، صاحب‌نظران، نخبگان و... را با عنوان «طلوع دانش» به مخاطبان عرضه می‌کند.

وی با اشاره به اضافه شدن سه آیتم در سری جدید «طلوع دانش» با عنوان «گفتگوی روز، گفتگوی علمی و دانش فردا» تصریح کرد: در بخش «گفتگوی روز» موضوعاتی که ریشه‌های علمی دارد و هموطنان روزانه با آنها سروکار دارند بررسی و تحلیل می‌شود. همچنین در بخش «گفتگوی علمی» رشته‌های دانشگاهی معرفی می‌شود و گزارشی از همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌های علمی کشور روی آنتن می‌رود و با دبیران و مسئولان این رویدادها گفتگو می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: در بخش «دانش فردا» مباحثی که مرتبط با تولید علم است مطرح می‌شود. بنابراین شناخت ابزارهای مورد نیاز برای مجهز شدن به دانش فردا، از رویکردهای این بخش است.

بخشی از حضور وزیران، نمایندگان مجلس، مخترعان، مبتکران، نخبگان و ... در طلوع دانش خبر داد و گفت: در سری جدید «طلوع دانش» تصاویری با حضور پیشکسوتان حوزه علم کشور تهیه و تولید شده است که آنها را در قالب میان برنامه به همراه گزارش‌های تخصصی پخش خواهیم کرد.

برنامه عصرگاهی «طلوع دانش» در گروه دانش شبکه فرهیختگان تولید می‌شود و هر روز ساعت ۱۶:۱۰ با اجرای ایرج میلانی، میلاد اسلام زاده و فائزه نعمتی پخش و روز بعد ساعت ۶:۳۰ بازپخش می‌شود.

کد خبر 2582556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha